Kaksoisedustusanomus 2020

Kaksoisedustuksella tarkoitetaan pelaajan oikeutta pelata kahden eri seuran joukkueessa ilman edustusoikeuden muutosta saman pelikauden aikana. Seurassa, jossa pelaajalla on edustusoikeus, voi pelaaja pelata normaalien sääntöjen mukaisesti. Toisessa seurassa pelaaja voi pelata vain siinä joukkueessa, johon kaksoisedustuslupa on myönnetty.

Tällä lomakkeella anotaan pelaajalle kaksoisedustusta Palloliiton viralliseen alueelliseen sarjatoimintaan osallistuvaan joukkueeseen.

Anomuksen lähettäjä vakuuttaa, että kaikki osapuolet ovat tutustuneet Palloliiton kilpailumääräyksiin (jalkapallo tai futsal) ja oman alueensa poikkeuslupamääräyksiin ja pelaajan peluuttamisessa sitoudutaan noudattamaan niitä. Anomuksen lähettäjä vakuuttaa myös, että kaksoisedustusluvan anomisesta on sovittu molempien seurojen, ko. joukkkueiden ja pelaajan huoltajan kanssa

Kaksoisedustuslupa on hyväksytty ja voimassa kun oman alueen kilpailutoiminto on lisännyt K-merkinnän ko. pelaajan kohdalle kaksoisedustusjoukkueen pelaajaluetteloon TASO järjestelmässä. Myönnetty lupa on voimassa aina kulumassa olevan pelikauden loppuun, ellei sitä peruta poikkeuslupamääräyksien mukaisella tavalla. Palloliitto laskuttaa jälkikäteen kaksoisedustusseuralta (seura, jonka joukkueeseen kaksoisedustusta haetaan) valtakunnallisesti päätetyn KE-luvan käsittelymaksun, jonka suuruus on 25 euroa per pelaaja.

HUOM! Jokaisesta pelaajasta on tehtävä oma KE-hakemus.

Esimerkiksi Mikkelin Palloilijat, MP Sininen, P15 Kakkonen
Esim. Ristiinan Pallo, Ri-Pa, P15 Kolmonen
Kaksoisedustuksen perusteluissa huomioidaan mm. yksilön pelaajakehityksen tukeminen, lisäpeliaika, sosiaalisen ympäristön säilyminen tai joukkuetoiminnan turvaaminen
Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.