Joukkueliput

Useisiin Palloliiton järjestämiin otteluihin myydään edullisia joukkuelippuja lasten- ja nuorten jalkapallojoukkueille. Joukkuelippuun sisältyy pääsylippu 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle. Ostaessasi joukkuelippuja, voit tilata myös lisälippuja. Lisälippulaisten paikat ovat aina joukkuelippulaisten vieressä (miesten A-maaotteluissa lähtökohtaisesti päätykatsomossa). Joukkuelippua käyttäessä pelaajia voi olla enemmän kuin 16, mutta kokonaismäärä ei voi ylittää kahtakymmentä (20). Aikuisia voi olla max. 4. Ostaessasi joukkuelipun, et saa vielä varsinaisia pääsylippuja, vaan ne toimitetaan tilaajalle myöhemmin sähköpostitse.

Joukkuelippuja on aina tarjolla rajoitettu määrä, eli kannattaa tehdä tilaus mahdollisimman aikaisin!

Myynnissä olevat joukkueliput:

Naisten EURO2021-karsintaottelu Suomi - Kypros >>
7.11. klo 18.00 Telia 5G Areena, Helsinki
Myynnissä rajoitettu määrä. Joukkuelippujen tilausaika päättyy 1 viikko ennen ottelua (31.10.) tai kun ne on myyty loppuun.
* Kaikkien Kypros-otteluun lipun ostaneiden kesken arvotaan Helmari-pelaajien painatuksella ja nimikirjoituksella varustettuja Suomi-pelipaitoja.

Miesten EURO2020-karsintaottelu Suomi - Liechtenstein >>
15.11. Telia 5G Areena, Helsinki
Myynti päättynyt (Joukkueliput loppuunvarattu)

Lisätietoja: jukka.salasuo@palloliitto.fi