Palloliitto hakee juniorijoukkueita eri tehtäviin U21 Suomi - Malta ja miesten Suomi - Armenia -otteluihin

U21 EM-karsinnat ja Huuhkajien EURO2020 -karsinnat jatkuvat kotiotteluilla Turussa.

U21: Suomi - Malta, Veritas Stadion Turku, torstaina 10.10.2019 kello 19.00
Miehet: Suomi - Armenia, Veritas Stadion Turku, tiistaina 15.10.2019 kello 19.00

Palloliitto hakee otteluihin lasten ja nuorten joukkueita pelaajasaattajien, pallopoikien/-tyttöjen sekä keskiympyrämainoksen kantajien tehtäviin. Tehtäviin voi hakea ainoastaan joukkueena tai yhdistelmäjoukkueena. Varmistathan etukäteen että joukkueen pelaajat ovat käytettävissä ja halukkaita tehtävään ennen kuin ilmoittaudutte mukaan. Huomioithan, että keskiympyrämainos on käytössä ainoastaan miesten ottelussa.

Pelaajasaattajia tarvitaan vähintään 22 ja maksimissaan 25.  Pelaajasaattajien tulee olla 6-9-vuotiaita.
Pallopoikia/-tyttöjä tarvitaan vähintään 12 ja maksimissaan heitä voi olla 28. Pallopoikien/-tyttöjen tulee olla vähintään 14-vuotiaita (C14). Osa pallopojista/-tytöistä toimii alkuseremonioissa lipunkantajina.
Keskiympyrämainoksen kantajia tarvitaan 25-30 ja heidän tulee olla vähintään B-juniori-ikäisiä.

Kokoontuminen otteluun on 2,5 tuntia ennen ottelun alkua (keskiympyrämainoksen kantajien kokoontuminen 3 tuntia ennen ottelun alkua). Kokoontumisen jälkeen harjoitellaan tehtävät.
Junioreilta ei vaadita aiempaa kokemusta kyseisistä tehtävistä.

Palloliitto lainaa junioreille varusteet tehtävien ajaksi. Junioreille ja heidän joukkueiden taustahenkilöille (max 5 hlö / joukkue) Palloliitto tarjoaa pääsyliput otteluun. Mikäli joukkue on jo ostanut joukkuelipun otteluun niin Palloliitto palauttaa rahat joukkuelipusta. Junioreiden mukana stadionilla tulee liikkua 2 aikuista / ryhmä koko tapahtuman ajan.

Ilmoittautuminen tapahtuu alla olevalla lomakkeella.

Tehtävät arvotaan ma 30.9.2019 kello 12:00 mennessä ilmoittautuneiden kesken.

Lisätietoja:
SUOMEN PALLOLIITTO