Verkostot seuratoimijoille

Seuratoimijoille on luotu verkostoja osaamisen kehittämiseen, verkostoitumiseen ja kokemusten jakamiseen eri kohderyhmille. Tarjolla ovat foorumit puheenjohtajille, valmennus- ja junioripäälliköille, toiminnanjohtajille, joukkueenjohtajavastaaville sekä viestintävastaaville.  Lisäksi Seurojen Ääni -seuraseminaari on vuosittainen kohtaaminen alueen kaikkien seurojen kesken. Tavoitteena on vahvistaa jalkapalloperheen yhtenäisyyttä, kehittää osaamista jakamalla hyviä malleja sekä nostamalla esiin onnistumisia.

Verkostot Etelän alueella 2019

Syksyn 2019 aikataulu (Muutokset mahdollisia)

Puheenjohtajat

• perjantaina 25.10. Helsingissä Telia 5G-arenalla (olosuhdeseminaari klo 11-16, forum klo 17-19.30)
    - ilmoittaudu olosuhdeseminaariin täältä (avoin kaikille)
    - ilmoittaudu puheenjohtaja-forumiin täältä

Toiminnanjohtajat

• Tiistaina 8.10. klo 10-12 Leppävaarassa LePa:n toimistolla. Ilmoittaudu täältä
  • Tiistaina 3.12. klo 10-12 + joululounas. Paikka selviää myöhemmin. Ilmoittaudu täältä (avataan myöhemmin)

Valmennus- ja junioripäälliköt

• Teemana grassroots - keskiviikkona 9.10. klo 10-12.30 Palloliiton toimistolla. Ilmoittaudu täältä
  • Teemana valmentajien osaaminen/pelaajakehitys - perjantaina 4.10. klo 12-14.30 Pasilassa Helsingin toimistolla. Ilmoittaudu täältä
  • Yhdessä - tiistaina 17.12. klo 10-13 (paikka vielä auki). Ilmoittaudu täältä (avataan myöhemmin)

Joukkueenjohtajavastaavat

• Keskiviikkona 23.10. Pasilassa Helsingin toimistolla klo 17.30-20.30. Ilmoittaudu täältä (avataan myöhemmin)

Viestintävastaavat

• Keskiviikkona 11.9. klo 17.30-20.30 Pasilassa Helsingin toimistolla. Ilmoittaudu täältä (tunnus pasila)

Verkosto futisaktiivinaisille

Lisäksi Etelässä toimii myös jalkapallon parissa toimiville naispuolisille luottamushenkilöille ja päätoimisille tarkoitettu verkosto. Verkoston päätavoite naistoimijoiden määrän lisääminen jalkapallotoiminnassa ja -päätöksenteossa. Lisäksi tavoitteena on jakaa kokemuksia, tietoa ja tukea. Verkosto osoittaa toiminnallaan esimerkkiä laajasta ja saumattomasta seurojen välisestä yhteistyöstä jalkapallon hyväksi (Lisätiedot silja.ranta@palloliitto.fi).

Tavoitteita:
Verkostoituminen seurojen välillä