Turnausinfo

Harrastefutiksen SM-turnaus, Simo Syrjävaara Cup, järjestetään Helsingissä Töölön Pallokentällä 26.-28.7.2019. Turnauksen järjestää Suomen Palloliiton Helsingin piiri.

Turnauksen sarjat:
(turnaukseen saa osallistua 31.12.2003 tai sitä aiemmin syntyneet)
1) Miesten Harrastesarja (ei jalkapalloa Kakkosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai P20/P17 SM-sarjoissa pelaaville)
2) Miesten Fair Play -sarja (ei jalkapalloa Nelosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai P20/P17 SM-sarjoissa ja Ykkösessä pelaaville)
3) Miesten Respect-sarja (ei jalkapalloa Kutosessa ja sitä ylempänä miesten sarjoissa tai P20/P17 SM-sarjoissa ja Ykkösessä pelaaville)
4) Naisten Harrastesarja (ei jalkapalloa Ykkösessä ja sitä ylempänä naisten sarjoissa tai T18 SM-sarjassa pelaaville)
5) Naisten Fair Play -sarja (ei jalkapalloa Nelosessa ja sitä ylempänä naisten sarjoissa tai T18 SM-sarjassa ja Ykkösessä pelaaville)

Palkinnot:
Jokaisen sarjan kolme parasta joukkuetta palkitaan virallisilla Palloliiton SM-mitaleilla (12 mitalia/joukkue). Sarjan voittaja saa omaksi Mestaruuspokaalin.

Turnauksessa järjestetään myös oheiskilpailuita, joista lisätietoa myöhemmin.

Pelitapa ja keskeisiä sääntöjä:
Pelimuoto kaikissa sarjoissa on 5v5.
Kentän koko on 25m x 40m.
Peliaika: 1x20min
Pelaajia/joukkue: Max. 16, mutta yhdessä ottelussa max. 12. Pelaajaluettelo tulee ilmoittaa ennen turnauksen alkua.
Pelataan alkulohkoissa 4-7 ottelua, jonka jälkeen cupvaihe.
Järjestäjä toimittaa pelipallot.

Osallistumismaksu:
31.5. mennessä ilmoittautuneet joukkueet 199€.
1.6. jälkeen ilmoittautuneet joukkueet 250€.

Muuta huomoitavaa:
Kilpailun järjestäjä ei vakuuta pelaajia, vaan pelaajat pelaavat tapahtumassa omalla vastuullaan. Kenttäalueilla ja pukukopeissa kaikkien päihteiden käyttö on kielletty. Pelaaja/joukkue, joka ei ole "pelikunnossa" suljetaan sarjasta. Kenttäalue pidetään myös savuttomana. Turnauksessa palvelee ensiapuryhmä.

Kerää joukkue ja lähde mukaan perinteiseen harrastefutistapahtumaan Töölön Pallokentälle!

Ilmoittautumislinkki. Käytä ilmoittautuessa koodia SIMO2019 (Ilmoittautuminen avattu 12.4.2019)

Mahdolliset yhteydenotot sähköpostitse:

janne.suvensalmi@palloliitto.fi