Valmentajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

*******************''*********************************************************************************************************************
TO 14.11.2019 FC Kontu hakee päätoimista jalkapallovalmentajaa/ohjaajaa

FC Kontu on Mellunkylän alueella toimiva elinvoimainen, kehittyvä ja tavoitteellinen jalkapalloseura, jolla on joukkuetoiminnan lisäksi myös koululaisten liikunnallista iltapäivätoimintaa. Etsimme joukkoomme lapsuusvaiheen jalkapallovalmentajaa, jonka toimenkuvaan kuuluu koululaisten ohjaaminen seuran iltapäiväkerhossa. Valmennus tapahtuu pääosin iltaisin ja viikonloppuisin.
Meillä on yhteiset toiminnan periaatteet ja toimintamallejamme ovat säännöllinen koulutus, ikäluokkien välinen yhteistyö ja henkilöstön päivittäinen tuki valmentajille ja muille toimihenkilöille.Lisätyietoja ja hakuohjeet https://www.fckontu.fi/?x6009898=6970569

MA 7.10.19 HPS/POHU YJ P17 HAKEE VALMENTAJAA
Erittäin hienon kauden pelannut joukkue etsii valmentajaa ensi kaudelle. Joukkue voitti Ykkösen ja osallistuu tulevalla kaudella P17 SM-karsintaan. Etsimme valmentajaa, joka pystyy toimimaan yhteistyössä seurojen miesten edustusjoukkueiden kanssa sekä valmentaa koko ikäluokkaa kokonaisvaltaisella otteella. Joukkueella on taustat kunnossa ja haemme valmentajaa, joka ymmärtää tämän ikäisiä pelaajia. Hakemuksesta pitää löytyä seuraavat asiat: valmentajakokemus, valmentajakoulutus, yhteystiedot sekä palkkiotoive.Olemme hakemusten perusteella valmentajiin yhteydessä.
Hakemukset 14.10. mennessä sähköpostilla molempien seurojen edustajille: [email protected] ja [email protected]

**********************************************************************************************************************************************************