2019 valtakunnalliset taitokilpailut Porissa la 30.11.2019

Taitokilpailuilla on pitkät perinteet jalkapallossa ja taitomerkit ovat konkreettinen mittari omasta kehittymisestä. Teknisen taidon ja motoriikan kehittäminen on keskeinen osa lasten ja nuorten jalkapalloharrastusta. Hyvä ja varma tekniikka sekä liikunnallisuuden perusta vauhdittaa sekä mahdollistaa mm. nopean havainnoinnin ja onnistuneet ratkaisut pelissä.

Yleistä valtakunnallisista kilpailuista sekä aiempien kilpailujen tuloshistoria löytyy täältä >> https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/palvelut-valmentajille/taitok...

SPL Länsi-Suomen piiri järjestää yhteistyössä Suomen Palloliiton ja yhteistyöseuran kanssa vuoden 2019 valtakunnalliset taitokilpailut Porin Karhuhallissa lauantaina 30.11.2019. Toimitsijoina kisoissa toimivat FC Jazz junioreiden taustajoukkoja.

Kilpailuun voivat osallistua kaikki piirien taitokilpailufinaalien voittajat ja niissä kultaisen taitomerkin suorittaneet pelaajat P/T10 (2009) - P/T13 (2006) -ikäluokissa. Ilmoittautuminen kilpailuihin tapahtuu piirien kautta.

Porin valtakunnallisten taitokilpailujen lopullinen ohjelma/aikataulutus julkaistaan tällä sivulla viikolla 46, kun kilpailujen osallistujamäärät ovat selvillä. Alustavasti P/T 12-13-vuotiaat kisaavat alkaen n.klo 10 ja P/T 10-11-vuotiaat n.klo 14:00

PORIN VALTAKUNNALLISTEN TAITOKILPAILUJEN OHJELMA 30.11.2019 >>

Tulospalvelulinkki 2019 >>