Alueturnaus 2019

TYTTÖJEN 9. ALUETURNAUS PELATtiin 24. - 27.4.2019 EERIKKILÄN URHEILUOPISTOLLA

Turnauksessa oli mukana kuusi aluejoukkuetta (Etelä 1, Etelä 2, Länsi, Itä, Pohjoinen ja Keski). Jokainen joukkue pelasi turnauksessa kolme ottelua etukäteen laaditun otteluohjelman mukaisesti. Ottelut pelattiin keskiviikkona (24.4.), perjantaina (26.4.) ja lauantaina (27.4.).

Pisteitä laskettaessa molemmat puoliajat katsottiin omiksi otteluikseen. Puoliajan voittaja sai kolme pistettä, tasan pelattaessa molemmat joukkueet saivat yhden pisteen ja puoliajan hävinnyt joukkue ei saanut pisteitä. Joukkue saattoi siis saada ottelusta maksimissaan kuusi pistettä voittamalla molemmat puoliajat. Puoliajan kesto oli 35 minuuttia.

Turnaukseen saivat osallistua 1.1.2003 ja sen jälkeen syntyneet pelaajat. Aluevalmentajat valitsivat joukkueisiinsa 16 kenttäpelaajaa. Palloliiton maalivahtivalmentajat valitsivat turnaukseen lisäksi 7 maalivahtia. Maalivahdit pelasivat maalivahtivalmentajien nimeämissä joukkueissa. Turnauksen päätteeksi palkittiin paras joukkue, paras pelaaja, sekä All Stars -pelaajat.

ALUETURNAUKSEN TULOSPALVELU

ALUEJOUKKUEIDEN KOKOONPANOT

Etelä 1
Etelä 2