Suomi - Puola

Naisten A-maaottelu Suomi-Puola ti 9.4. klo 18.00 Telia 5G Areenalla Helsingissä.

Liput ennakkoon alk. 8,00 / 4,00 euroa Ticketmasterista, tästä linkistä >

Lippujen hinnat

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät, lapset 6-17v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua)

Ennakkoon* Portilta
Yksittäiset ilput 8,00 / 4,00 €  10,00 / 5,00 €
Joukkuelippu (16 lasta ja 4 aikuista, tilaukset tästä) 20,00 €
Pelipassilaiset** ja kuukausikirjealennus*** 1 €

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopullinen lipun kokonaishinta määräytyy Ticketmasterin toimitustavan mukaan.
** Pelipassilaiset saavat etukäteen tilattuna lipun otteluun pelkällä käsittelykulun hinnalla. (1 €). Lopullinen lipun kokonaishinta määräytyy Ticketmasterin toimitustavan mukaan. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Tarkistathan, että sinulla on Pelipaikan yhteystiedoissa oikea sähköpostiosoite. Mikäli sähköpostiosoite on oikea, etsi omasta sähköpostistasi viestejä lähettäjällä hello@palloliitto.fi. Kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio.
***Kuukausikirjeen tilaajat saavat etukäteen tilattuna lipun otteluun pelkällä käsittelykuluhinnalla (1 €). Lopullinen lipun kokonaishinta määräytyy Ticketmasterin toimitustavan mukaan. Kuukausikirjealennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty kirjeen tilaajille kuukausikirjeessä. Haluatko liittyä Maajoukkueiden sähköisen kuukausikirjeen tilaajaksi ja lunastaa etusi lipuista? Voit tilata kirjeen tästä linkistä.