Taitokilpailut

Taidon kehittäminen on keskeinen osa lasten ja nuorten jalkapalloharrastusta.
Piirit ja Palloliitto järjestävät taitokilpailuja P/T15 ja sitä nuoremmille ikäluokille. Tytöille ja pojille on taitotapahtumissa omat sarjansa.

Piirien järjestämien taitokilpailujen parhaan tuloksen sarjoissaan (P/T10-P/T13) saavuttaneet edustavat seuraansa ja piiriään valtakunnallisissa Taitokilpailuissa. Lisäksi kaikilla kultamerkkitason saavuttaneilla lapsilla ja nuorilla (P/T10-P/T13) on oikeus osallistua valtakunnallisiin kilpailuihin.

Taitokilpailusäännöt 2019  >>

Vinkkejä taitolajien suorittamiseen >>

AJANKOHTAISTA TAITOKILPAILUTOIMINNASSA
Seurat järjestävät omat taitokilpailut ja ilmoittavat tulokset piiriin. Seura ilmoittaa etukäteen piiriin päivänmäärän ja yhdyshenkilön. Seuroja suositellaan myös tekemään yhteistyötä taitokilpailutapahtumien järjestämisessä. Samoin mikäli joku pelaaja haluaa osallistua sellaisesta seurasta, joka ei järjestä omia kisoja, niin on se mahdollista muiden seurojen kilpailuihin (tällöin tulee tulevasta seurasta jonkun tulla toimitsijatehtäviin tarvittaessa). Tulokset tulee ilmoittaa 14.10. mennessä! Tulosten perusteella valitaan piirin taitokilpailuun osallistujat. Piiristä on myös saatavilla taitokilpailulaskentaohjelma (excel tai Taso) tuloksia varten sekä suorituskortteja sähköisesti. Lisätietoa piirin nuoriospäälliköltä.

på svenska >>

PM Taitokilpailut 2019
Vaasan piirin taitokilpailut järjestetään 9.11.2019 Fennia Arenalla, Vaasa.
Osallitusmismaksu 5 € (laskutetaan jälkikäteen seuroilta!).

Osallistujat:
Pojat >>
Tytöt >>
Ilmoitus piiriin mikäli kilpailija EI OSALLISTU! sami.nikkola(at)palloliitto.fi
-> mieluiten 4.11. mennessä!

Tulospalvelu >>

Aikataulu:

PM Taitokisapallot: 3 och 4 Select Omega Pro sekä 5 Select Brillant Super

Valtakunnalliset vuoden 2019 Taitokilpailut järjestetään Porissa 30.11.2019
Valtakunnalliset taitokilpailut 2019 >>

TAPAHTUMAPAIKKA:
Porin Karhuhalli

Osallistumisoikeus valtakunnallisiin -taitokilpailuihin
Porissa 30.11. järjestettäviin valtakunnallisiin taitokilpailuihin voivat osallistua eri piirien kunkin piirin syksyn kilpailujen sarjavoittajat (10v. - 13v.) sekä piirin taitokilpailussa kultamerkki-rajan saavuttaneet lukuun ottamatta F – poikia (P8 ja P9), F – tyttöjä (T8 ja T9). F- ikäluokka ei osallistu valtakunnallisiin taitokilpailuihin!

Huom! Mikäli kilpailija on sairaana tms. oman piirin kilpailujen aikana, hän voi osallistua jonkun muun piirin kilpailuun ja tavoitella siellä (yhden kerran) kultamerkkisuoritusta. Kyseisessä tapauksessa kilpailijan tulee ottaa yhteys oman piirin nuorisopäällikköön, joka ilmoittaa kilpailijan toisen piirin kilpailuihin!

Seurojen taitokilpailuita 2019

PM Taitokilpailut 2018 (tulokset) >>