Taitokilpailut

Taitotapahtumat

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiri järjestää taitotapahtumia vuosittain syksyllä. Taitokilpailulajeilla on pitkät perinteet Suomen Palloliitossa.
Ennätystulokset>>

Taitokisakoulut järjestetään ennen piirin virallisia taitokilpailuja. Koulussa käydään taitokisalajit läpi perusteellisesti ja harjoitellaan oikeaa suoritustekniikkaa sekä tehdään päivän päätteeksi kokonaissuoritukset.
Syksy 2019>

Taitokilpailut järjestetään vuosittain loka-marraskuussa. Vuoden 2019 taitokilpailut järjestetään Laaksolahden jalkapallohallissa vuonna 2006-2011 syntyneille tytöille ja pojille. Ajankohta on 31.10.-3.11.2019 Ilmoittautuminen keskitetysti seurasta 28.10.2019 mennesä.

Valtakunnalliset taitokilpailut järjestetään Porissa joulukuussa 2019

Taitokilpailusäännöt 2019

Taitomerkit ovat junioreille konkreettinen mittari omasta kehittymisestä. Taitokilpailulajeihin on luotu merkkisuoritusluokittelu (pronssi-hopea-kulta). Tyttöjen ja poikien eri ikäluokissa on omat merkkirajansa, jotka löytyvät taitokilpailusäännöistä. Seurat voivat ostaa merkin suorittaneille junioreilleen taitomerkit suoraan osoitteesta https://kauppa.palloliitto.fi/harjoittelu/spl-taitomerkit-0

Lisätietoja:
Toni Räisänen