Tulevat tapahtumat

EsPa - Iso Omena -turnaus elokuussa 2019

Espoossa järjestetään kuuden ikäluokan jalkapalloturnaus kahtena eri viikonloppuna elokuussa 2019. Turnaukseen otetaan mukaan yhteensä noin 140 joukkuetta ja otteluita pelataan useita satoja. Tässä tietoa:

Ikäluokat
Aika: 10.-11.8.2019 2008, 2011, 2013
  17.-18.8.2019 2009, 2010, 2012
Espoo
Hyvinkää

Tiedot Suunnitelma Huom – tarkennukset etc
päivämäärät 17.-18.8.2019
onko koko päivän turnaus Kyllä
kellonajat klo 8-19
tapahtuman otsikko EBK Miniturnaus
joukkue, joka järjestää EBK T08
turnauksen kohderyhmä Lauantaina T08 haaste
Sunnuntaina T08 kilpa
montako ottelua/joukkue 4-5 /joukkue

Peliaika 1×25min
pelitapa 8v8
tasoryhmät turnauksessa Lauantaina T08 haaste Pelit yhden päivän aikana molemmissa sarjoissa
Sunnuntaina T08 kilpa
montako joukkuetta otetaan mukaan Haaste: 8 joukkuetta
Kilpa: 8 joukkuetta

montako kenttää ja mitkä kentät EBK-Honka Areena, koko halli, yksi kenttä
yhteystiedot Ulla Mäki-Kahma p. 050-4839759
Espoo
Lohja
18.8

TERVETULOA FC KIRKKONUMMI -07 – SORALIIKE LINDBERG CUPIIN KIRKKONUMMELLE!

Kirkkonummelaiset jalkapallojoukkueet KyIF, MasKi ja ACK ovat yhdistäneet voimansa, ja treenaamme 2007-syntyneiden pelaajien ikäluokassa nykyään yli 60 innokkaan futarin voimin!

Joukkueemme järjestää jälleen suositun syysturnauksensa Kirkkonummella sunnuntaina 18. elokuuta 2019.

Viime vuonna mukana YJK-07:n perinteisessä syysturnauspäivässä oli yli 40 joukkuetta! Paikkana on Kirkkonummen Urheilupuiston Tekonurmi ja Häkkinurmen luonnon nurmi (Vanha Rantatie 8, 02400 Kirkkonummi) ja turnaus on tarkoitettu vuonna 2007 (1.1.2007 tai myöhemmin) syntyneille pelaajille.

Turnaus on joukkueille yksipäiväinen, ja kummallekin tasolle mahtuu enintään 12 joukkuetta.

Tarjoamme jokaiselle joukkueelle viisi peliä.

Peliaika on 1x20 min (tai 1x25 min, riippuen osallistuvien joukkueiden määrästä).

Tasot:

*Eliitti-/Kilpa (pelimuoto 8 v 8) sekä

*Haaste-/Harraste (pelimuoto 8 v 8).

Pelaajien enimmäismäärä max. 14 pelaajaa/joukkue.

Palkinnot: Turnauksessa palkitaan sarjojen kolme parasta joukkuetta mitalein sekä voittajajoukkueelle pokaali. Lisäksi jaetaan yksi tsempparipalkinto per joukkue.

Turnausalueella on mm. kattava buffet, josta voi ostaa suolaisia ja makeita herkkuja. Osallistumismaksu: 170 e / joukkue. Useamman kuin kahden joukkueen ilmoittajalle samasta seurasta 10 € alennus / joukkue.

• HUOM! Ennakkovaraajan etu: 140 e/joukkue tai 250 e/kaksi peliryhmää!

Turnauksessa noudatamme Palloliiton Kaikki pelaa 2019-sääntöjä. Lämpimästi tervetuloa mukaan! Ilmoittautumiset: https://goo.gl/forms/CgvUTo35OmTcilo83 tai sähköpostitse emmi.akerblom@gmail.com

Kirkkonummi
(Koko päivä)

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiriin kuuluu n. 150 seuraa ja yli 1500 joukkuetta. Piirimme jäsenmäärä on kasvava ja piirissämme on tällä hetkellä noin 36 000 pelaajaa, jotka pelaavat 30 kunnan alueella kaudessa yli 20 000 ottelua, joita tuomitsee n. 400 erotuomaria seitsemästä erotuomarikerhosta. Piiri on jäsenistönsä palveluorganisaatio, jonka tehtävä on tukea  jäsenseuroja, pelaajia ja erotuomareita heidän matkallaan kohti yhä parempia suorituksia.

Palvelutehtäväänsä piiri toteutaa järjestämällä koulutusta, nuorisotoimintaa, kilpailutoimintaa, talenttien kehitystä, tukemalla erotuomaritoimintaa, viestinnällä sekä olosuhde- ja muulla jalkapalloa tukevalla yhteiskuntasuhdetoiminnalla.

Piirin operatiivisesta johdosta vastaa piirijohtaja
Matti Räisänen p. 09 530 62 621

Uudenmaan piirin säännöt