Sähköinen ottelupöytäkirja

Tämän sivun linkeissä olevia liitetiedostoja ei enää päivitetä, kun Tasoon tulee muutoksia. Muuten täältä löytyvät vaiheet ovat kuitenkin voimassa. Uusimmat valtakunnalliset ohjeet, joita liitto päivittää, löytyvät TÄÄLTÄ.

Kauden alussa tehtäviä asioita.

• Kirjaudu TASO:on PalloID:llä ja valitse listalta joukkue, jota haluat käsitellä. Voit käsitellä vain sellaisia joukkueita, joissa olet pääkäyttäjä tai sinulle on lisätty VASTUU-rasti joukkueen taustahenkilön tietoihin.
  • Tarkista ja tarvittaessa lisää joukkueen taustahenkilöt.
  • Tarkista ja tarvittaessa lisää joukkueen pelaajat.

Sähköisen ottelupöytäkirjan käyttäminen OTTELUISSA

• Joukkueen kokoonpanon täyttäminen ennen ottelua. Vahvista kokoonpano vasta ottelupaikalla, kun kaikki muutokset on tehty.
  • Otteluseuranta ottelun aikana (LIVE-seuranta) ja ottelupöytäkirjan täyttäminen.
  • Kotijoukkue pitää otteluissa LIVE-pöytäkirjaa.
  • Mikäli olet epävarma sähköisen ottelupöytäkirjan täyttämisestä, voit tulostaa kentälle mukaan 1 kpl pöytäkirjoja varmuuden vuoksi. Jos sähköisen pöytäkirjan täyttäminen ei onnistu ottelupaikalla, niin on tärkeää, että ottelutapahtumat on kirjattuna, jotta ne voidaan myöhemmin täyttää pöytäkirjaan. Pöytäkirja on mahdollista täyttää myös ottelun jälkeen.
  • Muistilista ottelupäivään.