Erotuomaripalkkiot / futsal 2019-2020

LÄNTISEN ALUEEN C LOHKON (ent. Keski-Pohjanmaan ja Vaasan piirin) SARJOISSA
Miesten Futsal-Kakkonen 43,00 € (2 x 20 min tehokasta peliaikaa)
Miesten Futsal-Kolmonen 38,00 € (2 x 20 min tehokasta peliaikaa)
Naisten Futsal-Kakkonen 27,20 € (2 x 15 min tehokasta peliaikaa)
P17 Futsal-Ykkönen 24,80 € (2 x 15 min tehokasta peliaikaa)
P15 Futsal-Ykkönen 24,80 € (2 x 15 min tehokasta peliaikaa)
P14 Futsal-Ykkönen 24,80 € (2 x 15 min tehokasta peliaikaa)
P13 Futsal-Ykkönen 18,00 € (2 x 10 min tehokasta peliaikaa)
P12 Futsal-Ykkönen 18,00 € (2 x 10 min tehokasta peliaikaa)
T18 Futsal-Ykkönen 27,20 € (2 x 15 min tehokasta peliaikaa)

Erotuomarinpalkkioiden kuittaaminen tapahtuu TASO:ssa.

Palkkioiden maksaja muuttuu siten että futsalissa kaudella 2019 – 2020 kaikkien erotuomaripalkkioiden maksaminen hoidetaan Suomen Palloliitosta. Aiemmin piirit ovat maksaneet oman alueensa sarjojen palkkiot ja korvaukset. Jalkapallon osalta sama muutos tulee voimaan vuodenvaihteessa.

Tämä tuottaa muutoksia palkkionmaksussa. Aiemmasta mahdollisesti poiketen palkkionmaksu tapahtuu kerran kuussa, jokaisen kuun 20. päivä. Jos ko. päivä sijoittuu viikonlopulle tai arkipyhälle, rahat tulee tilille arkipäivänä ennen sitä. Maksuerään saadaan mukaan TASO:ssa noin 7 arkipäivää ennen hyväksyttynä olleet ottelut.

Palkkiolaskelmanne erotuomaripalkkioista löytyvät verkkopalkkana nettipankista. Operaattoriksi valitaan Tieto.

Verokortit tulee toimittaa ennen ensimmäistä palkkioiden maksua SPL toimistolle. Jos erotuomari ei ole saanut palkkiota liiton alaisista sarjoista tänä vuonna, heidän tulee toimittaa verokorttitiedot osoitteeseen joonas.vauhkonen(at)palloliitto.fi viimeistään 5.11.2019, jotta 20.11. maksettavaan palkkioerään saadaan veroprosentit oikein. Vastaavat päivämäärät ovat voimassa seuraavina kuukausina maksettavien palkkioiden osalta. Jos verokorttia ei toimiteta, pidättää Palloliitto 60 % ennakonpidätystä.