Taitokilpailut Kaakkois-Suomi

PAIKKA:
KOTKAN URHEILUHALLI Mussalontie 280

IKÄLUOKAT:
Tytöt:  T8 (2011), T9 (2010),  T10 (2009), T11 (2008), T12 (2007), T13 (2006)
Pojat:  P8 (2011), P9 (2010), P10 (2009), P11 (2008), P12 (2007), P13 (2006)

OHJELMA:

• P/T10 - P/T13 - osanoton vahvistus klo 9:00 - kilpailut klo 9:30 > palkintojen jako kilpailun päätyttyä.
  • P/T8 - P/T9  - osanoton vahvistus klo 13.30 - kilpailut klo 14:00  > palkintojen jako kilpailun päätyttyä.

Tulospalvelu 2019

OSALLISTUMISOIKEUS:
Kesän ja syksyn aikana alueellisissa tai seurojen omissa taitokilpailuissa kaikki vähintään pronssimerkin saavuttaneet (merkkisuoritusten tulokset toimitettava piiriin heti omien kilpailujen jälkeen tai viimeistään ilmoittautumisen yhteydessä).

ILMOITTAUTUMINEN
Perjantaihin 11.10.2019 mennessä TASO järjestelmän kautta seuran tunnuksilla.
HUOM! Paikan päällä kilpailuihin EI VOI enää ilmoittautua

ilmoittautumisohje:
Kirjaudu järjestelmään > Valitse Seurat kohdasta seurasi >  Valitse Taitokilsat Valitse Kaakkois-Suomi> Valitse Piirin taitokilpailut 2019> Valitse sarja johon ilmoitat pelaajia> Valitse ilmoita pelaajia > Lisää merkintä kaikkien ilmoitettavien pelaajien kohdalle ja valitse alhaalta Tallenna pelaajat.

OSALLISTUMISMAKSU:
Osallistumismaksu 13 euroa per osallistuja (sitova ilmoittautuminen) laskutetaan seuralta tapahtuman jälkeen.

PAIKALLISJÄRJESTELYT:
FC KTP, KoNa

SÄÄNNÖT:
Kilpailuissa noudatetaan SPL:n virallisia taitokilpailusääntöjä, jotka löytyvät täältä >>
Kilpailut suoritetaan Select Omega palloilla, jotka toimittaa piiri.
HUOM! Pelaajille suositellaan seuran virallisen peliasun käyttämistä. Muistakaa ottaa mukaan runsaasti välipalaa ja juotavaa, sillä päivä on pitkä. Ottakaa mukaan myös lämpimiä vaatteita, koska halli voi olla viileä.

PALKINNOT:
Ikäluokkien kolme parasta piirin finaaleissa palkitaan pokaalein ja kaikki 8-10-vuotiaat osallistujat saavat osallistujadiplomin.
10 -13 - vuotiaiden sarjojen voittajat edustavat Kaakkois-Suomen piiriä valtakunnallisissa SM-kilpailuissa PORISSA LAUANTAINA 30.11.2019
Sen lisäksi kaikki kultamerkkirajan saavuttaneet saavat omakustanteisen osallistumisoikeuden valtakunnalliseen taitokilpailuun.

SPL taitomerkkien tilaus tästä linkistä: https://kauppa.palloliitto.fi/harjoittelu/spl-taitomerkit?_ga=2.149162677.2047326731.1569228718-1137624840.1569228718

TULOSARKISTO PARILTA VIIME VUODELTA

Piirin finaalit 2018 >>
Piirin finaalit 2017 >>