Kaksoisedustusanomus Itäinen alue

Kaksoisedustuksella tarkoitetaan nuorelle pelaajalle myönnettävää poikkeuslupaa, joka mahdollistaa pelaajan pelaamisen samalla pelikaudella kahdessa eri seurassa ilman edustusoikeuden muutosta

Tällä lomakkeella anotaan pelaajalle kaksoisedustusta Palloliiton Itäisen alueen sarjatoimintaan osallistuvaan joukkueeseen.

Anomuksen lähettäjä vakuuttaa, että kaikki osapuolet ovat tutustuneet Palloliiton kilpailumääräyksiin (jalkapallo tai futsal) ja Itäisen alueen Kaksoisedustusmäärätyksiin ja pelaajan peluuttamisessa sitoudutaan noudattamaan niitä. Anomuksen lähettäjä vakuuttaa myös, että kaksoisedustusluvan anomisesta on sovittu molempien seurojen, ko. joukkkueiden ja pelaajan huoltajan kanssa

Kaksoisedustuslupa on hyväksytty ja voimassa kun alueen kilpailutoiminto on lisännyt KE-merkinnän ko. pelaajan kohdalle kaksoisedustusjoukkueen pelaajaluetteloon TASO järjestelmässä. Myönnetty lupa on voimassa aina kulumassa olevan pelikauden loppuun, ellei sitä peruta alueen KE-määräysten 4. kohdan mukaisella tavalla. Palloliitto laskuttaa jälkikäteen kaksoisedustusseuralta (seura, jonka joukkueeseen kaksoisedustusta haetaan) valtakunnallisesti päätetyn KE-luvan käsittelymaksun, jonka suuruus on 25 euroa per pelaaja.

HUOM! Jokaisesta pelaajasta on tehtävä oma KE-hakemus.

Esimerkiksi Mikkelin Palloilijat, MP Sininen, P12
Esim. Ristiinan Pallo, Ri-Pa, P12 Kakkonen
Perustelujen tulee tukea ko. pelaajan kehittymistä esim. kehittävämpien otteluiden tai lisäpeliajan muodossa. Merkitse myös KE-sääntöjen kohta, johon hakemus perustuu (sääntökohdat 1A - 1F)
Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.