Futsal erotuomarikurssi

Piiri järjestää futsalin kautta 2019-20 varten kaksi kappaletta futsalin erotuomarin peruskursseja. Kurssille ilmoittaudutaan alla olevalla lomakkeella viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta. Koulutuksen hyväksyttävästi suorittaneille asetellaan Palloliiton Itäisen alueen futsalsarjojen turnausmuotoisina pelattavien otteluiden erotuomaritehtäviä "vanhan" Kaakkois-Suomen piirin alueelle.

Koulutukset alkavat klo 17:30 ja niiden kesto on noin 2,5 tuntia. Kouluttajana kursseilla toimii Petri Kangasniemi.

Piiri järjestämään jatkokurssiosuuteen, joka toteutetaan verkkokurssina Sypellä, on ilmoittauduttava viimeistään 4.11., jonka jälkeen ilmoittautunut saa piiristä sähköpostiinsa kutsun ja linkin Skype-kokoukseen. Osallistuja liittyy sitten saamastaan linkistä Skypeen omalla tietokoneellaan/kannettavallaan ja seuraa koulutusta ja osallistuu keskusteluun sen välityksellä.

Lähettämällä tämän lomakkeen ilmoitan tutustuneeni Kaakkois-Suomen piirin verkkolomakkeiden tietosuojaselosteeseen osoitteessa https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/kaakkois-suomi/jasenpalvelut/lomakkeita/verkkolomakkeiden-tietosuoja ja hyväksyn kirjaamieni tietojen selosteen mukaisen tallentamisen ja käsittelyn.