Taitokilpailut

Seurojen taitokilpailut järjestetään toukokuussa ja elokuussa. Seurat saavat itse päättää montako pelaajaa/ikäryhmä seurojen kilpailuihin lähettävät. Pelaajat voivat osallistua yhdellä paikkakunnalla sekä toukokuun että elokuun kilpailussa. Ilmoittautuminen kilpailuihin tapahtuu seurojen kautta taitokilpailujen tietokantaan. Seuran tunnukset saat jaakko.pulkkinen@palloliitto.fi Taitokilpailuissa on sarjat F8 - D13 ikäisille!

Paikka Kevät Tulokset Syksy
Joensuu, Koillispuisto (FC Hertta ja Yllätys) 24.5.2019 klo 17.00 >>>>>>
Kuopio, Stadion (KuPS) 15.5.2019 klo 17.00 >>>>>>
Kuopio, Stadion (Pallokissat) 23.5. klo 17.00 >>>>>>
Pieksämäki, Hiekanpään tekonurmi (SaPa)  3.6. klo 17.00 >>>>>>
Siilinjärvi (SiPS & FC Siili) 24.5. klo 17.30 >>>>>>
Iisalmi, Kankaan tekonurmi (Klubi-36 & PK-37) 22.5. klo 17.00 >>>>>>

Seurojen taitokilpailuiden perusteella selviää osanottajat la 26.10 Kuopio-hallissa järjestettävään piirin taitokilpailuun. D13 - E11 -ikäiset tytöt ja pojat aloittavat kilpailut klo 10.00 ja E10 - F8 -ikäisten kilpailut alkavat klo 13.00. Ole ajoissa kilpailupaikalla. Piirin taitokilpailuihin pääsee kaikki pelaajat, jotka suorittavat kultaisen tai hopeisen taitomerkin seurojen kevätkilpailuissa toukokuussa tai seurojen taitokilpailuissa elokuussa (Huom! Pronssimerkillä ei pääse Piirin taitokilpailuihin). Piirin taitokilpailuihin ilmoittautuminen tapahtuu kootusti seurojen kautta.

Valtakunnalliset taitokilpailut järjestetään Porissa 31.11.2019. Itä-Suomen piiristä Valtakunnallisiin taitokilpailuihin saavat osallistumisoikeuden kaikki E10 - C15 -ikäluokkien piirinmestarit ja ko. ikäryhmistä Piirin taitokilpailuissa kultaisen merkin suorittaneet pelaajat.

Tästä taitokilpailujen säännöt
Ennätyksiä >>>>>