Valmentajapankki

Ilmoitukset piirin toimistolle sanna.olin(at)palloliitto.fi
Ilmoitathan, kun ilmoitus ei enää ole ajankohtainen!

*******************''*********************************************************************************************************************

MA 25.2.2019 FC POHU ETSII OPPISOPIMUSOPISKELIJAA
Pohjois-Haagan Urheilijat ry (FC POHU) on jalkapalloseura, joka tarjoaa mahdollisuuden jalkapallon harrastukseen pojille, tytöille sekä aikuisille. FC POHU liikuttaa vuosittain satoja lapsia ja aikuisia. Jäsenmäärämme on noin 800. Pääharjoittelupaikkamme on Topcart areena Lassilassa, jossa on myös toimistomme. FC POHU tarjoaa hyvän mahdollisuuden yhdistää opiskelun ja työskentelyn jalkapallon parissa ammatikseen.Oppisopimus kestää 3 vuotta ja se on yhdistettyä työtä sekä opiskelua(lähijaksot Pajulahdessa). Oppisopimuksen muoto tarjoaa hienon mahdollisuuden sekä työnantajalle että opiskelijalle. FC POHU tarjoaa hyvän tukiverkoston ja avun opiskelijalle seuran muiden päätoimisten työntekijöiden kautta.
Työn sisältö on pääosin lasten ja nuorten joukkueiden valmentamista ja ohjaamista. Tehtävään valittava henkilö on tärkeässä roolissa kun uusia joukkueita seuraan perustetaan.Muita työtehtäviä ovat tapahtumajärjestelyihin osallistumista sekä erikseen sovittavia muita työtehtäviä. Työaika on vaihteleva ja painottuu illtoihin sekä viikonloppuihin.Opiskelun lähijaksot ovat Pajulahdessa. Tutkintonimike on liikuntaneuvoja. Tutkinto kestää 2 -3 vuotta. Tehtävään valittavan ihmisen on oltava palkkatukikelpoinen.
Etsimme ihmistä kuka haluaa olla mukana lasten valmennuksessa mukana ja kehittää itseään paremmaksi valmentajaksi. Edellytämme sitoutuneisuutta ja luotettavuutta. Tässä työssä kohtaa erilaisia lapsia ja aikuisia. Etsimme täysi-ikästä henkilö,koska ohjaustehtävissä pitää vastata lapsiryhmistä. Valitulla henkilöllä pitää olla iso motivaatio kouluttua urheilun ammattilaiseksi.
Jos tämä kiinnostaa sinua,niin laita vapaamuotoinen hakemuksesi sähköpostilla. Kutsumme niiden perusteella hakijoita haastatteluun. Paikka täytetään heti kun sopiva ihminen tähän tehtävään on löytynyt. Yhteystiedot: Billy Kokko P.041 535 9828 billy.kokko@fcpohu.fi

KE 13.12.2019 FC POHU HAKEE MAALIVAHTIVALMENTAJAA
Toimenkuvana on suunnitella seuran maalivahtivalmennus yhdessä
junioripäällikön kanssa ja toimia MV-valmentajana joukkueiden
harjoituksissa.
Seura tarjoaa mahdollisuuden kehittyä maalivahtien valmentajana
mahdollistaen lisäkoulutuksen. Edellytämme luotettavuutta ja
täsmällisyyttä tehtävän hoidossa. Lopullinen tuntimäärä sovitaan yhdessä
seuran ja tehtävään valitun henkilön kanssa yhdessä.
Toimi nopeasti, sillä täytämme paikan heti oikean henkilön löydyttyä.
Ennen valintaa hakijan on toimitettava rikostaustaote lasten kanssa
toimimiseen. Kyseessä on OTO-pohjainen työ
Billy Kokko, junioripäällikkö (pojat), +358415359828, billy.kokko@fcpohu.fi

TO 29.11.2018 PuiU/MPS Yj hakee toista valmentajaa B-tyttöihin
Puistolan Urheilijoiden ja Malmin Palloseuran B-tyttöjen yhteisjoukkueeseen etsitään valmentajaa. Joukkue nousi syksyksi 2018 B-tyttöjen 1. divariin. Joukkueessa pelaa tällä hetkellä 32 pelaajaa ja se koostuu 02- ja 03- syntyneistä tytöistä. Joukkueessa on hyvin toimivat taustat. Joukkue on päättänyt tavoitteekseen nousta keväällä 2019 takaisin ykköseen. Harjoituksia on neljä kertaa viikossa.
Valmentajaksi sopii vaikka valmennuksesta kiinnostunut pelaajataustan omaava tai jo valmentajakokemusta omaava henkilö. Seuran kautta on mahdollista käydä valmentajakoulutuksia samalla, kun kerää valmennuskokemusta. Lisätietoja saa joukkueenjohtajalta, ryhmän vastuuvalmentajalta ja Malmin Palloseuran valmennuspäälliköltä.
Valmennuspäällikkö (MPS), Ville Suojala Lomalla 7.12.2018-7.1.2019 ville.suojala@malminpalloseura.fi, 0449739299
Joukkueenjohtaja Miia Siukkola 0405316463 miia.siukkola@gmail.com
Vastuuvalmentaja Mikko Åhlgren 0406820997 ahlgren.mikko@gmail.com

***************************************************************************************************************************************************************************************

TO 11.10.2018 KONTU/LPS YJ hakee vastuuvalmentajaa tyttöjen 2005-2006 joukkueelle kaudelle 2019
Vuonna 2005-2006 syntyneiden tyttöjen yhdistelmajoukkue koostuu noin 50 pelaajasta. Joukkueen toiminta jakaantuu Tavoite- ja Haastetoimintaan. 2005 syntyneiden Tavoiteryhmä pelaan ensi kaudella Helsingin ja Uudenmaan Ykkösessä ja Haasteryhmä 3. tai 4. tasolla. 2006 syntyneisiin muodostetaan Tavoiteryhmä, joka lähtee tavoittelemaan oman ikäluokkansa kilpasarjoja. Joukkue harjoittelee tulevana talvena Jakomäen kuplassa kaksi kertaa, Pallomyllyssä ja Porolahden liikuntasalissa sekä kesällä pääosin Kontulan alueen ja Laajasalon kentillä.
Tarjoamme kilpailukykyisen palkkiotason suhteessa valmentajan koulutustasoon ja käytettyyn tuntimäärään. Lisäksi valmentajalle tarjotaan mahdollisuus kehittyä valmentajana Palloliiton kursseilla ja seurojen sisäisten koulutusten kautta, joita pidämme tärkeinä keinoina seurojemme tavoitteellisessa pelaajakehityksessä.  Vastuuvalmentajan tukena toimivat kokenut toimihenkilöjoukko (mm. kolme valmentajaa, joukkueenjohtaja ja huolto-/apuvalmennustiimi) sekä seurojen valmennuspäälliköt. Lähetä hakemuksesi niklas@fckontu.fi keskiviikko 31.10.2018 mennessä.
Hakemuksessa tulee ilmetä seuraavat asiat: yhteystietosi, valmentajakoulutus, valmentajakokemus (mahd. aiemmat seurasi), pelaajaura, kuvaus omasta tilanteesta esim. tavoitteesi valmentajana, palkkiotoive ja muut mahdollisesti asiaan vaikuttavat tekijät
Mikäli olet motivoitunut jalkapallovalmentaja ja haluat olla mukana kehittämässä innostuneita tyttöjunioreita, ota rohkeasti yhteyttä alla oleviin henkilöihin Niklas Pippingsköld, p. 044-5795000, niklas@fckontu.fi tai Joni Ilvonen, p. 040-9669976, lps.juniorivalmennus@gmail.com

PE 21.9 SAPA hakee vastuuvalmentajia ja apuvalmentajia kaudelle 2019
Odotamme sinulta: Positiivista, motivoivaa ja energistä otetta ja ilmapiirin luontia! Kokemusta valmentamisesta / toimimisesta lasten ja nuorten kanssa Yhteistyökykyä, Halua kehittyä valmentajana, Halua kehittää pelaajia pelaajakehitys edellä
Tarjoamme sinulle: Kehittyvän ja kehittävän  työympäristön, Mahdollisuuden kouluttautua seuran omien ja Suomen palloliiton koulutusten kautta. Seuran tuen ja SAPA:n valmennuslinjan, Palkkion työstä
Hakemukseen: Yhteystietosi, Valmentajakoulutuksesi, Valmentajakokemuksesi, Lyhyt kuvaus omasta valmennusfilosofiastasi, Palkkiotoiveesi
Tiedustelut ja hakemukset SAPA:n seuratoiminnan päällikkö Timo Lehtihalmes, puh. 050 555 6648, timo.lehtihalmes@sapa.fi
SAPA ry on helsinkiläinen jalkapalloseura, jossa on tällä hetkellä 13 joukkuetta ja reilut 300 pelaajaa. SAPA:n kotikenttä on Haapaniemen tekonurmikenttä (Hämeentie 24). SAPA haluaa tarjota laadukasta valmennusta ja pelaamisen iloa mahdollisimman monille lähialueiden lapsille ja nuorille.