Yhteistyö- ja palvelukumppanit

Suomen Palloliiton yhteistyö- ja palvelukumppanit eri toimialoilta ovat mukana tukemassa jalkapallon kehitystyötä ja menestystä. Palloliiton kumppanit ovat: AON, Elämysmatkat, Europcar, Lidl Suomi, OutsourceIT, PunaMusta, Polar, Scandic, Sinebrychoff, Stadium, Teboil, Ticketmaster Suomi, Vetonaula ja Viking Line.

AON FINLAND OY

Aon tarjoaa Suomen Palloliiton lisenssipelaajille monipuolista vakuutusturvaa. Aon on maailman johtava riskienhallintaan ja vakuutusvälitykseen erikoistunut palveluntuottaja, jonka asiakkaita Suomessa ovat suuret ja keskisuuret yritykset. Liiketoiminta on organisoitu maailmanlaajuiseksi verkostoksi, jossa toimii 59.000 asiantuntijaa 120 maassa. Aon Finland on kasvanut vuodesta 1994 markkinajohtajaksi Suomessa. Osana Aon-konsernia, Aon Finlandilla on käytössään monipuoliset globaalit resurssit, osaaminen sekä laajat yhteydet maailmanlaajuisille vakuutusmarkkinoille.

ELÄMYSMATKAT

Elämysmatkat on vuonna 1993 perustettu Suomen suurin urheilumatkojen järjestäjä. Elämysmatkat toimii Suomen Palloliiton matkapalvelukumppanina vastaten maajoukkueiden ja henkilökunnan matkustamisesta. Lisäksi Elämysmatkat järjestää fanimatkoja mm.Huuhkajien EM-karsinnan vierasotteluihin. Fanimatkat löydät Elämysmatkojen verkkokaupasta

EUROPCAR

Europcar on Suomen johtava autovuokraamo ja osa kansainvälistä Europcar Mobility Groupia.Yrityksellä on Suomessa 56 toimipistettä niin kaupungeissa kuin kaikilla suurimmilla lentokentillä.

LIDL SUOMI

Lidl Suomen ja Suomen Palloliiton yhteistyö sisältää reilun pelin ja terveellisten elämäntapojen teemaa lasten peleissä jaettavien vihreiden korttien myötä. Tutustu uudistuneeseen vihreään korttiin >>

OutsourceIT

OutsourceIT on suomalainen ICT-palveluihin erikoistunut asiantuntijayritys. Palvelukumppani OutsourceIT toimittaa Palloliiton monitoimi- ja kopiointilaitteet.

Polar

Palloliitto ja Polar Electro ovat tehneet teknistä yhteistyötä jo useita vuosia. Polarin tuotteilla ja palveluilla on keskeinen rooli suomalaisen jalkapallon kehitystyössä pelin kehittyessä yhä vaativammaksi pelaajien fyysisiä ominaisuuksia kohtaan. Polar on myös vahvasti mukana Palloliiton valmentajakoulutuksessa tarjoten Palloliiton käyttöön eri maiden huippuseurojen ja maajoukkueiden kanssa kanssa kerättyjä kokemuksia ja osaamista. Vastaavasti Polarin tuotekehitys saa palautetta ja kehitysideoita Palloliitolta laitteisiin ja palveluihin liittyen. Kaikki Suomen maajoukkueet käyttävät Polar Team Pro –laitteita maajoukkueleireillä.

PUNAMUSTA
Kotimainen PunaMusta on painotalo, jonka toiminta koostuu aikakaus-, sanomalehti- ja mainospainamisesta, suurkuvatulostuksesta sekä digitaalisen yritysnäkyvyyden kehittämisestä. Yhtiö on laajentunut voimakkaasti viimeisen vuoden aikana eri puolille Suomea yritysostojen kautta. PunaMusta toimittaa kaikki Suomen Palloliiton mainospainamiseen ja suurkuvanäkyvyyteen liittyvät tuotteet sekä muut painoalan tuotteet.

SCANDIC

Pohjoismaiden johtava hotelliketju Scandic on Suomen Palloliiton yhteistyökumppani majoitusasioissa. Scandic on Pohjoismaiden johtava hotelliketju, jolla on toiminnassa tai kehitteillä yli 280 hotellia ja 57 000 huonetta 6 eri maassa. Scandic työllistää 18 000 tiimiläistä. Scandic Friends on Pohjoismaisen hotellialan suurin kanta-asiakasohjelma. hteistyös tarjoaa liiton kautta myös seuroille koko maan kattavan hotelliverkoston ja Scandic Sports Card -majoitus- ja ruokailukokonaisuuden. Hyvin nukutun yön jälkeen terveellinen, monipuolinen hotelliaamupala antaa energiaa turnauksiin. Lue yhteistyöstä >>

Stadium

Stadium, Pohjoismaiden suurin urheiluketju, on Palloliiton virallinen urheilutuotetoimittaja. Palloliiton ja Stadiumin välinen sopimus astui voimaan huhtikuussa 2014 ja jatkuu seitsemän vuotta. Sopimuksen mukaan Stadium on yksinoikeudella  maajoukkueiden kannattajatuotteiden jälleenmyyjä Palloliiton oman maajoukkueen verkkokaupan ohella. Yhteistyön tarkoituksena on yhdessä saavuttaa sekä urheilullista että myynnillistä menestystä ja vahvistaa molempia tuotemerkkejä sekä kansallisella että kansainvälisellä tasolla.

TEBOIL

Teboililla on Suomen öljy- ja energiatuotteiden myynnissä ja jakelussa lähes 30 prosentin markkinaosuus ja Teboil näkyy vahvasti kaikkialla Suomessa kattavan huoltoasema- ja automaattiasemaverkostonsa myötä. Teboil on mukana tukemassa suomalaisen jalkapallon kehitystä.

TICKETMASTER SUOMI

Ticketmaster Suomi on alan markkinajohtaja Suomessa ja takana on jo yli 60 vuoden kokemus luotettavasta lipunvälitystoiminnasta. Ticketmaster Suomen kokonaisuus takaa ensiluokkaisen osaamisen, näkemyksen ja asiantuntemuksen lipunvälitystoiminnan maailmasta.

Yrityksen jakeluverkosto kattaa koko Suomen ja heidän välittämiään lippuja ja lahjakortteja voi ostaa kätevästi ja vaivatta verkkokaupasta, ammattitaitoisesta puhelinpalvelusta, täyden palvelun lippukaupoista sekä noutaa lähimmästä R-kioskista. Ticketmaster Suomi on osa maailman suurinta tapahtumanjärjestäjää Live Nationia. Ticketmaster toimii kumppanina myös Huuhkajien koti-otteluiden lipunmyynnissä.

Vetonaula

IT-palvelutalo Vetonaula tuottaa yritykselle helppokäyttöisen tietotekniikan kokonaisuuden. Vetonaula valitsee kokonaisuuteen asiakkaan liiketoimintaa tukevat palvelut, ohjelmat ja laitteet. Vetonaula myös vastaa palvelun toiminnasta ja tuesta käyttäjille. Vetonaula tuottaa Palloliitolle toimivan kokonaisratkaisun, joka sisältää työasemat, palvelinratkaisut, Office 365 viestintäpalvelun ja koko Palloliiton henkilöstön käytettävissä olevan käyttäjätuen. Yhteistyön tavoitteena on tuottaa Palloliitolle helppokäyttöinen ja luotettava tietotekniikkaratkaisu pitkällä käyttöelinkaarella. Tämä saavutetaan modernisoimalla laiteympäristöä, hybrid cloud – palvelutoteutuksella, eli yhdistelemällä eri palvelutuotantomalleja ja tarjoamalla ihmisystävällistä tukipalvelua.

VIKING LINE

Viking Line kuljettaa mm. ikäluokkamaajoukkueet Baltiaan. Viking Linella on pitkät perinteet suomalaisten jalkapallojoukkueiden, pelaajien ja fanien kuljettamisesta peli- ja turnausmatkoille Pohjoismaihin ja Baltiaan.