15.11.2019, 19:00
Telia 5G Areena / Urheilukatu 5
,

EURO2020-karsintaottelu Suomi – Liechtenstein

Huuhkajien EM-karsintojen viimeinen kotiottelu Suomi-Liechtenstein pelataan perjantaina 15.11. klo 19.00 Telia 5G Areenalla, Helsingissä. Tule paikan päälle kokemaan ainutlaatuinen maaottelutunnelma. Tervetuloa kannustamaan Huuhkajat kohti vuoden 2020 jalkapallon EM-kisoja!

Liput otteluun tästä >>

LIPPUJEN HINNAT

Hinnat ilmoitettu aikuinen  /  nuoret 12-17v., opiskelijat, eläkeläiset, varusmiehet ja työttömät  /  lapset 6-11v. (alle 6-vuotias ilmaiseksi mikäli istuu aikuisen sylissä, ei paikkalippua).

Ennakkoon* Portilta
Pääkatsomo (keskiosa) 53,50 / 38,00 / 28,00 € 58,50 / 43,00 / 33,00 €
Pääkatsomo (reuna) 43,00 / 31,00 / 22,50 € 48,00 / 36,00 / 27,50 €
Itäkatsomo 38,00 / 27,50 / 20,00 € 43,00 / 32,50 / 25,00 €
Päätykatsomot 22,50 / 16,50 / 11,00 € 27,50 / 21,50 / 16,00 €
Joukkueliput, tilaukset tästä >>** - / 244 / 156  €
Pelipassialennus*** n. -5 €
Kuukausikirjealennus**** n. -5 €

* Ennakkohinnat ovat alkaen hintoja, jotka sisältävät Ticketmasterin käsittelykulut. Lopulliset käsittelykulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan.
** Joukkuelippuja on tarjolla nuorille ja lapsille. Joukkuelippuun sisältyy pääsylippu 16 pelaajalle ja 4 aikuiselle. Ostaessasi joukkuelippuja, voit tilata myös lisälippuja. lisälippulaisten paikat tulevat olemaan joukkuelippulaisten vieressä lähtökohtaisesti päätykatsomossa. Joukkuelippuja voit tilata täältä >>
*** Pelipassialennus koskee vain ennakkoon ostettuja lippuja. Pelipassialennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty pelipassilaisille sähköisessä kuukausikirjeessä. Onko sinulla voimassa oleva pelipassi, mutta et saa kuukausikirjeitä sähköpostiisi? Tarkistathan, että sinulla on Pelipaikan yhteystiedoissa oikea sähköpostiosoite. Mikäli sähköpostiosoite on oikea, etsi omasta sähköpostistasi viestejä lähettäjällä hello@palloliitto.fi. Kannattaa tarkistaa myös roskapostikansio.
**** Kuukausikirjealennus koskee vain ennakkoon ostettuja aikuisten normaalihintaisia lippuja. Kuukausikirjealennuksen lunastamiseen tarvitset koodin, joka on lähetetty kirjeen tilaajille kuukausikirjeessä. Haluatko liittyä Maajoukkueiden sähköisen kuukausikirjeen tilaajaksi ja lunastaa heti etusi lipuista? Voit tilata kirjeen tästä linkistä.

Ohjeita katsojille

Porteilla turvatarkastus. Vaarallisten esineiden ja aineiden tuominen kielletty. Stadionille kannattaa saapua viimeistään 45 min ennen ottelun alkua.

Voit olla kiinnostunut myös näistä